27547

DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

15,93
7,97
Lowest price in last 30 days: 15,93 
available
ISBN ISBN: 978-953-222-314-9
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2008

About the book DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna. Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.

Author/s
Translator/s
Karmela Cindrić
Publisher/s
ISBN
978-953-222-314-9
Binding
soft
Year of issue
2008
Number of pages
286
Format
20 x 15 cm

Same author products

-20%THE LONG TAIL (eng.)Antikvarijat
3,72 4,65 
Lowest price in last 30 days:4,65 
-20%THE LONG TAIL - Why the future of business is selling less of moreAntikvarijat
3,72 4,65 
Lowest price in last 30 days:4,65