-50%
27547
DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
15,93
€
7,97
€
Lowest price in last 30 days:
15,93 €
available
About the book DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna. Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.
Author/s
Translator/s
Karmela
Cindrić
Publisher/s
ISBN
978-953-222-314-9
Binding
soft
Year of issue
2008
Number of pages
286
Format
20 x 15 cm