-50%
27547
DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
15,93
€
7,97
€
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
15,93 €
dostupno
O knjizi DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna. Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.
Autor/i
Preveo(la)
Karmela
Cindrić
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-222-314-9
Uvez
meki
Godina izdanja
2008
Broj stranica
286
Format
20 x 15 cm